Світові бренди, такі як: IKEA, McDonalds і KFC , радикально переглянули асортимент, і почали випускати брендовані свічки, що сповнені ароматом їхніх найпопулярніших страв (фірмові котлети, гамбургери і соуси відповідно). Це не випадковість: зміни, спричинені пандемією, значно вплинули на ринок мерчу, зробивши побутові товари та засоби догляду за собою більш затребуваними. Саме свічки та дифузори поєднують у собі ці категорії: ідеально вписуються, як у концепції мережі, так і в якості окремого подарунку. І також із приємного – на ці товари можна легко нанести лого для ефективнішого просування бренду.
Щодня наша команда отримує запити від клієнтів – хочемо нанести лого на одяг фасону оверсайз. І спочатку ми просто пропонували виріб на кілька розмірів більше, ось вам і оверсайз. Це авжеж варіант, але є кілька моментів, давайте розбиратись....
На сьогодні упакування – це такий же важливий елемент подарунка, як і його вміст. Воно робить зовнішній вигляд презенту більш ефектним, а також продовжує інтригу і очікування приємного сюрпризу. Особливо, коли це ще й брендоване упакування.
Незважаючи на світовий тренд діджиталізації, великі компанії продовжують замовляти паперові брендовані щоденники та блокноти, і попит на них кожного року тільки тільки зростає.
Чи відчуваєте ви, що рекламу на вулиці вже припинили помічати? Незважаючи на те, що з часом змінюється дизайн і типи рекламних банерів - наш мозок просто не сприймає розміщену на них інформацію.
Сьогодні, у світі масового "рекламного шуму" цей феномен почали називати банерною сліпотою. І скільки не вкладай коштів у зовнішню рекламу – ефективності від неї з кожним роком дедалі менше. Чого не скажеш про корпоратичний МЕРЧ.
Сьогодні Fraktal хоче розповісти вам про сучасне рукоділля – комп’ютерна вишивка. Чому вона така популярна та які її переваги? Насамперед тому, що виглядає благородно і дорого-багато! За допомогою металізованих та блискучих ниток можна досягти wow-ефекту від будь-якого текстильного виробу. Особливо, коли це нанесення логотипу компанії!
Нарешті ми можемо перейти до більш значущих проєктів у листопаді - це підготовка новорічних корпоративних подарунків. Наша команда допоможе вам обрати той самий подарунок, який ви забажаєте!
Друзі, ми повертаємо наш блог, але тепер розповідатимемо українською! Хочемо нагадати, а новеньким розповісти історію від нашого директора компанії про створення бренду «Fraktal».
У нас в компании началась горячая пора: сотни обращений, высокая загрузка производство, несколько стажеров, собеседования, письма, звонки, встречи в офисе.
Весь этот движ сложно систематизировать, а тем более управлять им. Даже сегодняшнее письмо было под угрозой отмены - так как мой принцип: писать хорошо, или не писать вообще.
Я на минуту задумался перебирая возможные темы, параллельно решая несколько других задач. И как тут принять правильное решение?
Мы всегда стремились дать менеджерам лучшие условия для работы. Легкий и понятный путь начала работы. Интересная и познавательная форма обучения о товаре и продажах.
Прописанные скрипты и регламенты для ведения сделки и постановки заказов в работу. Обучающие курсы по графическим программам.
Мир постепенно смирился с карантином, а бизнес пытается адаптироваться к новым реалиям.
Сначала было много скептических отзывов о расплодившихся продавцах масок и антисептиков. Но рынок расставит все на свои места, останутся только сильные игроки, производители.
Павел Наседкин Instagram
https://www.instagram.com/nasedkin.top/
К скорому десятилетию компании я решил, что гостем интервью Сытого Маркетолога должен стать основатель компании Fraktal – Павел Наседкин.
Почему Фрактал такой и какой это "такой"–подробно в интервью